poniedziałek, 30 lipca 2012

Drzewo Genealogiczne

Po niedawnej śmierci Babci, postanowiliśmy wrócić do tworzenia drzewa gegealogicznego, które zacząłem robić w 5 klasie podstawówki. Doliczyłem się, że to było 14 LAT TEMU!!!! Naszkicowaliśmy wtedy na kartce A3 główne gałęzie aż do pradziadków włącznie. Umieściliśmy wtedy 109 imion i bardzo niewiele nazwisk panieńskich, dat urodzin i zgonów.

Od tamtego czasu wiele osób zmarło, i nie bardzo jest kogo wypytywać i szczegóły.

W tej chwili mam 192 imiona, większość nazwisk panieńskich, 1/3 wszystkich dat.

Jest to okazja do odnowienia znajomości z dalszym kuzynostwem. Kilkoro już znalazłem na Fejsie. Jeszcze wielu mam za poszukania, ale i tak idzie nieźle. Kuzynki okazują się niezwykle pomocne! To dzięki nim, dodaje na drzewo imiona i daty, których moi najbliżsi w życiu by nie mogli wiedzieć.

W najbliższym czasie planuję też jechać do dwóch ciotek, które ledwie znam, by pomogły mi pouzupełniać luki. A w dalszej przyszłości chciałbym zwiedzić rodzinne wsie pradziadków i poszperać głębiej w przeszłości rodziny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz