sobota, 22 września 2012

Na-wprzód-nie-wiedziajka dla Brooke

Zgadnij, kogo zaprosiłem do mojego mieszkania, jako współlokatora, na współdzielenie pokoju???

Zanim podam odpowiedź, wytłumaczę DLACZEGO!!!

Po pierwsze... Primo
          Finansowo stoję trochę krucho, więc poszukiwałem wszelkich możliwości uzbierania dodatkowych funduszy. Żyję z miesiąca na miesiąc, a chciałbym uzbierać jakieś oszczędności, by chociażby móc wyjechać w przyszłym roku, gdziekolwiek na wakacje. Fundusz "Na Czarną Godzinę" też by się przydał.

Po drugie... Primo
          Jak to u mnie emocjonalnie zawsze wygląda, trochę mi samotnie... i zimno. Miałem ostatnio ogromną ochotę poprzytulać się do kogoś. Tak po prostu, po ludzku... przytulić jakieś m(i)ęskie ciało :P No i przypomniało mi się z kim ostatnio tak miło i beztrosko spędziłem czas. B!yło to już dość dawno temu, ale dobre wspomnienia trza kolekcjonować i pielęgnować.

Po trzecie... Primo... Ultimo!
          Usłyszałem jakiś czas temu, że dana osoba chcę się przenieść.

A skoro 2 + 2 + 2 = ileśtam

Napisałem do naszego Kruczego przyjaciela z Leszna, i prawdopodobnie od października, będzie on moim współlokatorem.
A przy okazja połączę przyjemne z pożytecznym :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz