czwartek, 19 marca 2015

Rodzinka

Opowiem tą historię bo mnie fascynuje.

Jak wtajemniczeni już wiedzą jest nas trzech braci DeDe, Młody i Ja. Ja jestem najmłodszy i jest rozbieżność 7 lat. Zawsze myślałem że takich dwóch, jak nas trzech, nie ma ani jednego. Okazuje się, że chyba mogłem się mylić.

Ania, narzeczona Młodego ma dwie siostry. Ich też jest trójka: Anna, Manna i Panna(jak je będę zwał)albo Ania, Mania i Pania. Ania jest najstarsza i rozbieżność między nimi wynosy 9 lat. Nie spotkałem ich jeszcze osobiście, więc jeszcze mi się mylą która jest Manna, a która Panna. Gdy Ania Zaszła w ciążę, jej siostry nabijały się z niej niezmiernie. Wtem najmłodsza zaszła w ciąże(w wieku 20 lat), i środkowa siostra nabijała się z nich okrutnie. Po czym sama zaszła w ciążę po raz drugi. Gdy pojechałem opijać Kubusia, dopytywałem Młodego, jak tam siostry. Czy wiedzą czego się spodziewają. Obie spodziewają się również synów. I Jakub to jest jeszcze normalne imię, ale siostry to poszły po bandzie. Jedna da na imię synkowi Gabriel. Zawsze mi się podobało to anielskie imię, ale jest bardzo rzadkie, i dziecko może mieć przejebane w szkole. Druga siostra da na imię synowi Ignacy. To dopiero przypał. Już słyszę jak matka woła swoje dziecko bawiące się na podwórku/w parku: "IGNACY! WRACAJ DO DOMU/WRACAJ TU!!!" i po prostu kwiczę ze śmiechu.
Fascynujące jest również to, że cała trójka: Jakub, Gabriel i Ignacy trafią do tej samej szkoły, tej samej klasy, razem pójdą do Komunii, a to dlatego, że matki cały czas mieszkają w tym samym fyrtlu. 

Podsumowując. Trzy siostry razem zaszły w ciążę. Urodzą w tym samym roku. Mają trzech synów. 

Troje kuzynów będzie się razem razem wychowywało i razem chodziło do szkoły. 

Przypomina mi to jedne z moich ulubieńszych postaci z kreskówek. 



2 komentarze:

  1. witam w klubie Wujku Scrooge.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rozumiem, że uważa się nas za poznańskie centusie, ale żeby zaraz nazywać mnie Sknerusem (McKwaczem) :D

    OdpowiedzUsuń