niedziela, 31 maja 2015

Chi stai cercando?


"Kogo Szukasz?"
Nienawidzę tego pytania!!!

Nigdy nie wiem co odpowiedzieć na to pytanie!!! 
Zacznijmy od tego, że ja nie wiem kogo konkretnie szukam. Albo inaczej. Szukam kogokolwiek. Szukam Przyjaciela, znajomego, kochanka lub partnera. 
Rzadko kiedy wiem z kim mam do czynienia, kiedy zadają mi to właśnie pytanie. Nie wiem wtedy co mam odpowiedzieć. Jeżeli powiem, że szukam kochanka, a ten drugi szuka czegoś poważnego, to wychodzi lipa! To samo się tyczy tego, gdy odpowiem, że szukam partnera, a rozmawiam ze zwykłym napaleńcem. 
Nie było by w tym nic złego, gdyby nie to, że co bym nie odpowiedział, coś mogę stracić. Nie chcę wyjść na desperata, ale nie chcę odrzucać ŻADNEJ okazji na poznanie nowych ludzi. Mam trochę mało gejów wokół siebie, czego trochę żałuję. 
Nie mam łatwego charakteru i trudno mi nawiązywać nowe znajomości. A to pytanie nie bardzo mi ułatwia zadanie.

1 komentarz: