sobota, 6 listopada 2010

Ciotodrama w pracy

Jak wszędzie, nie jestem w stanie uciec przed tym tematem. Powszechnie wiadomo, że u mnie w pracy jest kilku gejów.

Kilka razy piłem z Lucy. Ona upewniła mnie, że jej przyjaciel, Erni jest gejem, Szokiem było gdy dowiedziałem, że jego ex też u nas pracuje. Ostatnio szedłem przez firmę zarem z Busiem i Chłopcem z Blizną, i zauważyłem, że Ex Erniego się na nas gapi. Buś uświadomił mi, że nie patrzy się na nas, tylko na mnie. Byłem w szoku. Od jakiegoś czasu obserwowałem E.E. i on rzeczywiście ma na mnie przyczajkę i to niezłą!!! Wszystko ładnie pięknie, ale to Lucy powiedziała, iż to dupodajka z poznańskiej V.

Erni natomiast to ciacho niesamowite i zawsze uśmiechnięty. Na dodatek aktyw. Jest to jednak typ faceta, który zawsze jest z kimś. Nigdy sam.

W pracy jest też jeszcze kilku innych gejów, lecz żaden nie wart mojej uwagi. Za starzy, albo zbyt ciotowaci.

Pracując w tak dużej firmie, nie można uniknąć plotek na temat niuansów miłosnych każdego z gejów. Telenowelę można by napisać.

Czy na tym świecie nie ma już normalnych gejów?????
Nie licząc Erniego. On jest spox!

:D

2 komentarze:

  1. pracujesz w jakiejś PROGEJOWSKIEJ firmie? bo zaludnienie geja na metr kwadratowy bije wszelkie rekordy:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dupodajka z Volierki:))))) hiihihhihi

    OdpowiedzUsuń