środa, 29 sierpnia 2012

Łeb mi zaraz exploduje...!!!

Nie dosyć, że zaczyna łapać mnie chandra i robię wszystko by do tego nie dopuścić...

...To jeszcze mam kaca artystycznego... (Namalowałem obraz i chcę namalować jeszcze jeden, ale nie potrafię, bo mam kaca emocjonalnego po poprzednim).

...Do tego usiłuję czytać książkę, której nie czyta się łatwo.

...W TV jest jedno wielkie gówno, filmów nie chce mi się już oglądać, a dopiero co skończyłem oglądać ostatni sezon Ally McBeal. 

... Na dodatek w mieszkaniu za ścianą robią jakiś kurewski remont i jest hałas jak skurwesyn. Nie mogę się nad niczym skupić. A powinienem wypocząć, gdyż to jest mój drugi dzień wolny i od jutra zaczynam ciężki maraton w pracy.

...A z chaty nie chcę mi się wychodzić, bo i tak już się dużo wczoraj nałaziłem! Mam ochotę leżeć i gnić i kurwa nie mogę.

Na szczęście idę wieczorem do kina. Może tam chociaż trochę wypocznę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz