wtorek, 21 sierpnia 2012

Ironic


W piosence padają słowa: "it's meeting man of my dreams... and then meeting his beautiful wife"

Maybe jego wife nie jest beautiful, ale za to very w ciąży :(

Mowa o Frycku. Moim byłem kierowniku, 2 lata ode mnie starszym. To jest poprostu facet moich marzeń!!!!!!!!!!!

Poczucie humoru dorównujące Pietrowi i Brooke, złośliwość dorównująca mojej. Pracowitość, przewyższająca moją. Potrafił mnie w sekundę rozbawić mnie tak, że dosłownie kulałem się ze śmiechu po podłodze!

A jego żona to normalnie sztywna raszpla. I TO AKURAT NIE JEST TYLKO MOJA OPINIA!!!!!!!!!!!!!!

Jest też przysłowie: "Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal" 

Na szczęście przez długi czas go nie widziałem, bo wiecznie się mijaliśmy, a teraz dość często przychodzi i zawsze chwilę sobie pogadamy.
Lepiej mi było jak go nie widywałem :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz