środa, 1 sierpnia 2012

Imiona - legenga


Nie lubię używać prawdziwych imion na blogu. W dużej mierze dlatego iż opisuję sytuację, których dane osoby się wstydzą, bądź nie powinni o tym w ogóle wiedzieć. Zawsze miałem problem by wymyśleć jakąś nazwę na osobę, którą opisuje na blogu.

Czasami wpisuję pierwsze skojarzenie jakie najdzie mi na myśl.

PANDORA – moja nowa współlokatorka. Chyba nie muszę wyjaśniać :P
KRÓL / KRÓLEWICZ – współlokator. Nie ma w tym kpiny i sarkazmu. Poprostu to imię zawsze kojarzyło mi się z Królami.

Czasami nick bierze się od miejsca pochodzenia.

DZIECKO OŚWIĘCIMA – inaczej Blondi.

Czasami ludzie sami sobie wymyślają ksywy.

BROOKE – BFF :D
DEMONICZNY MOTORNICZY – najśmieszniejszy znajomy z branżowej ekipy
WU – znajomy gej którego widuję zbyt rzedko

Czasami ksywy biorą się od Prawdziwego imienia, lub nazwiska.

PIETRO – 2nd BFF :P
SIEKIER – dziewczyna Pietra
MARY – jak „Bloody Mary”, „Krwawa Mary”. Laska która łatwo sprawia, że brzuch mnie boli ze śmiechu.
JASZCZUR – kumpel z prazy Pietra. Mega zakręcony koleś. Czasami irytujący
JEŻYK / JEŻOZWIERZ / JEŻ – zajebista sąsiadka
NATASHKA – druga zajebista sąsiadka

Jest też rodzina.

MARIOLKA - mama
DEDE – najstarszy brat.
DOMINA – tudzież ze względu na dominujący charakter i bardzo silną osobowość.
MŁODY – Młody zawsze będzie młody.
ELLE – kuzynka, która urodziła 4 lata temy bliźniaki, i jetem chrzestnym dziewczynki.
TOMSON – najbliższy kuzyn
CHRZESNA – wiadomo. Mama Tomsona.

Największy broblem mam z ludżmi z pracy.

SENIORITA – ze względu na funkcję. Zwana też MICHELIN ze względu na tyszę/gabaryty. A do tego, gdy się ubierze na różowo, wygląda jab BUU BUU :D
GROSZEK – kierowniczka. Nazwaliśmy ją tak gdyż kiedys w odpowiednich okolicznościach założyła bluzkę w groszki, i był ty okrutny żart sytuacyjny.
CHŁOPIEC Z BLIZNĄ – zajebisty koleś.
ALEX – nie wiedziałem jak inaczej ją nazwać. Mega wporzo laska.
CZARNA – wymyślone na siłę. Nasz Liderka. Ma bardzo silny charakter. Jest najbardziej pracowitą laską jakie znam. Czasami ma dziwne fochy i odpały, ale generalnie jest zajebista!
BABCIA – nasza najstarsza koleżanka na stoisku.

To są osoby, które na pewną będą sie przewijały przez mojego bloga. Resztę będę nazywał na bieżąco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz