piątek, 17 września 2010

Jesiennie

Zaczyna się. Czuję jak wielkimi krokami zbliża się moja jesienna chandra. Nie mogę sobie na to pozwolić.

Do tego wszystkiego zaczynam pociągać nosem. Paskudna pogoda! Na chorobę też nie mogę sobie pozwolić. Jeszcze nie.

Apetyt mnie opuścił. To nigdy nie jest dobry znak. Najchętniej przespałbym kilka dni. Może doszedłbym do siebie. Nie wiem. Wiem tylko, że muszę coś ze sobą zrobić. Siłka też nie sprawia mi już takiej radości. Choć wyniki mam coraz lepsze.

Najgorsze jest to, że teraz jesień trwa 3/4 roku. Z krótką przerwą na zimę :/

Pomocy!!!

2 komentarze:

  1. jejku!! kolejny pociągający?? Czy Wyście wszyscy spali pod jedną, za krótką kołdrą??:))))

    zdrowiej mi szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 yomosa: nie nie spaliśmy pod jedną kołdrą. JA tylko z jednym mężem śpię pod kołdrą nie...nikogo innego tam nie było.

    OdpowiedzUsuń